Back to top

מנופים למכירה

כל מי שעוסק בעולם הבנייה יודע כי רכישה של עגורן צריח היא מורכבת, דורשת מומחיות גבוהה ובעלת השלכות ארוכות טווח. הצעד הראשון בתהליך הוא לפנות לאנשי מקצוע המתמחים במכירת מנופים, וידעו לזהות את הדרישות והצרכים של הלקוח. ניתוח מדויק של היעדים והתפקיד שעל העגורן למלא, יבטיח את הבחירה הנכונה, היעילה, הבטוחה והמשתלמת ביותר עבורכם.

 

לצפיה בסרטון

 

5 דברים שיש לזכור לפני רכישת מנוף

  • חשיבה לטווח ארוך – לעתים קרובות חברות רוכשות מנוף או עגורן לצרכים מיידיים. אך כאשר מגיעות משימות חדשות, לא תמיד הוא מתאים להן. חשבו על פרמטרים כמו עומסים, גבהים, חומרים, תדירות שימוש והאם המנוף שאתם רוצים יוכל לתמוך בעבודות עתידיות שאתם מצפים לקבל.
  • סביבת העבודה – האם אזורי העבודה שלכם פתוחים לרווחה או יותר מוגבלים? האם נדרש חופש תנועה רחב? איזה רדיוס עבודה צריך? כל אלו משפיעים על הבחירה.
  • אופן השליטה במנוף – מפעילים מסוימים יעדיפו להשתמש בהכלאה של מספר אופני שליטה. בכל מקרה, עדיף לדעת מראש איזו בקרה עובדת הכי טוב עם צרכי ההפעלה וסגנון העבודה שלכם.
  • תיקונים – אורך חייו של עגורן אינו נצחי ובשלב מסוים תזדקקו לתיקונים וחלפים. העדיפו לרכוש בחברה המתמחה ומספקת שירותי תחזוקת עגורנים באופן שוטף, ותמנעו מבעיות פוטנציאליות בעתיד.
  • תמיכה ושירות לאחר המכירה – תמיכה וזמינות לאחר מכירת מנופים צריכה להיות גורם מרכזי בהחלטה שלכם. עד כמה מנוסים טכנאי השירותים? מה משך זמן ההמתנה המשוער לשירות מתוזמן? האם זה כלול באחזקה השוטפת או נדרשות עלויות נוספות?

מכירת מנופים

מכירת מנופים זה תחום למקצוענים בלבד. חברת סקייליין עגורנים וטכנולוגיות היא החברה הגדולה והמובילה בענף עגורני הצריח בישראל ומספקת שירותי ייעוץ מקצועיים ליזמים, קבלנים ומהנדסים לאורך כל שלבי הפרויקט. אנו מתמחים במכירת עגורני צריח במגוון גדלים ותצורות המתאימים לכל דרישה (לרבות חוליות, רגלי שתילה, מסגרות קשירה, חלפים וכן הלאה). לצד זאת, אנו מספקים גם שירותי השכרת מנופים והשכרת ציוד היקפי משלים, שירותי פירוק, שינוע והרכבה, תיקונים וחלקי חילוף.

צי המנופים של סקיילין מונה מעל 200 עגורני צריח, המתאימים למגוון רחב של פרויקטים ועומדים בכל הדרישות של ענף הבנייה. אנו מחזיקים במגוון דגמים המתאימים לעבודה בכל גובה, משקל וסביבה:

 

סקיילין – חוד החנית של ענף הבנייה הישראלי

סקייליין הקימה את המרכז הלוגיסטי לעגורנים הגדול והמתקדם ביותר בארץ, המשתרע על פני 30,000 מ״ר וכולל שטחי אחסון, תחזוקה, מפעל מתכת, בית מלאכה, משרדים, מערך מחקר ופיתוח ומעבדת תיקונים מתקדמת – העומדים כולם לרשות צי עגורני הצריח הגדול בישראל.

לרשותנו מערך גדול של אנשי מקצוע שתחת ידיהם המיומנות עברו פרויקטים מכל הסוגים; מהנדסים, טכנאים, מסגרים, חשמלאים, צוותי פירוק והרכבה ואנשי שטח שחיים ונושמים את התחום, אך יותר מכל – אוהבים את מה שהם עושים. שירותי החברה זמינים בכל הארץ, בצורה נוחה הכוללת גם שירותים מקוונים. בזכות כל אלו אנו מספקים, תחת קורת גג אחת, קשת רחבה של פתרונות ושירותים העונים על כל בעיה ודרישה – במקצועיות, אמינות והוגנות.

הצעד הראשון להצלחת הפרויקט שלכם מתחיל כאן.

 

שאלות נפוצות

מה ההבדל בין מנוף ובין עגורן?

עגורן הוא סוג של מנוף, אבל לא כל מנוף הוא עגורן.
מנוף יחשב כעגורן אם יעמוד בתנאים הבאים- עגורן בעל צריח או תורן אשר בחלקו העליון זרוע הנושאת את אנקול העגורן שעליו תולים את המטען, והוא מופעל בחשמל (תקנות הבטיחות בעבודה ( עגורני צריח) תשכ"ז- 1966). כדי לבחור את סוג העגורן שיענה על צורכי הפרויקט ולנוכח מגוון הדגמים הרחב של עגורני הצריח הקיים כיום, חשוב להגדיר מראש מהו סוג העבודה שעבורה מיועד העגורן: בניין מגורים או משרדים, מבנה תעשייה או ביטחוני, בנייה נמוכה או גבוהה וכדומה

מהו המשקל המרבי שאותו יכול מנוף לשאת?

תלוי בכמה גורמים, בהם דגם העגורן וסוגו, כושר ההרמה המאפיין אותו ויכולתה של כננת המשנה לפעול לנוכח ההרמה הנדרשת. בישראל נהוג לעשות שימוש בעגורנים שביכולתם לשאת 5 טונות לכל הפחות, והנפוץ שבהם הוא בעל יכולת הרמה של 18 טון. לאחרונה יובאו לארץ עגורנים בעלי כושר הרמה גבוה במיוחד הגבוה בישראל, שחלקם יכול לשאת 25 טון,
POTAIN MD 560 , והמתקדמים שבהם מניפים גם 40 טון POTAIN MD 689 M40
סקייליין אוחזת במגוון רחב של עגורנים בעלי כושר הרמה יוצא דופן במקרה שנדרש עגורן בעל כושר הרמה גבוה יותר, כך שמבחינת מתן הפתרונות המוצעים, ברבים מהמקרים השמיים הם הגבול.

מהו השלב בעבודה שבו נכון לפנות לחברת עגורנים לצורך שימוש בשירותיה?

יש לפנות לחברת העגורנים בשלב מוקדם ככל האפשר, עוד בשלב תכנון הפרויקט, לפני חפירת הבור, כדי שניתן יהיה להתחיל בתכנון המנוף ובהתאמתו למטרה מבעוד מועד. ככל שהפניה תהיה מוקדמת יותר כך ניתן יהיה להתאים באופן מיטבי את השירותים הקיימים לצרכי הפרויקט – לחסוך בעלויות ולייעל תהליכים.

מהי תקופת האחריות שמעניקה החברה ללקוח ברכישת עגורן חדש?

כל רכישה של עגורן מחברת סקייליין מקנה אחריות מלאה למשך שנתיים על הברזל, על הקבינה, על המנועים וכמובן על המערכות האלקטרוניות. כמו כן, סקייליין מעניקה תחזוקה שוטפת לעגורנים ומקיימת בדיקות קפדניות לכלל המערכות הקיימות, והכנה מיוחדת למעבר עגורן בין אתרים והתאמתו לצורכי הלקוח.

נשמח לעמוד לרשותכם

ליצירת קשר

form-decoration
מכוונים גבוה? הצטרפו אלינו לקבלת עדכונים וחידושים
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן